ILLUSTRATION: Julönskelista




Gjord i Adobe Illustrator CS3 med en Wacom ET-0405-U-ritplatta.

Önskelista för julen 2008:
Böcker
» Stephenie Meyer - Om Jag Kunde Drömma (pocket)

Film

» Big Fish
» Min granne Totoro
» Nightmare Before Christmas - Special Edition (2-disc) + Bäddset
» Saw 1-4 - Quadrilogy Box (4 disc)

Öronsmycken från Barbarella
» 1 st Darkside Acrylic Spiral (12mm)
» 1 st Whiteheat Spiral (12mm)
» 1 st Industrial Barbell med spader-tecken (längd: 36mm eller 38mm)
» 2 st PMMA Silhouette Plug - 01 Skull & Crossbones (12mm)
» 1 st kula Playing Card Balls Spades (1,6x6mm)
» 2 st plastpluggar med pumpor (12mm)

Övrigt
» Cocktailglas (svarta från Indiska)
» Dödskallesaker
» Pengar till TV
» Tidningskorg



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Isabell skrev:

Svar: vampyren? vilken mupp är det?:) finns ju så många att det är svårt att hålla reda på alla ;P



Jaha, okej :/ Hoppas du mår bättre snart :)



Lättroad is the shit! ;D Jag har väldigt dålig humor som inte många förstår, men har jag bara kul bryr jag mig inte. Tänk vad mycket äldre lättroade personer blir om skratt verkligen förlänger livet ;)

Om inte det har man ju haft kul i alla fall ;)



Mjo, detta med min kompis tänder är verkligen ruttet. Jag tror tänderna har kommit av sig lite och vill inte riktigt vara lika höga/långa/framme som de andra tänderna :/ Kan ju inte vara så kul. Fast mina tänder är sneare än hennes så jag behöver nog inte oroa mig för att det ska hända mig också ;) (peppar, peppar)



Hmm... Svensk b-kändis... Robinson-Robban :D Han är så b som man bara kan, haha XD Eller nån från big brother som antagligen fått sin dos av kändisskap genom sänghalmen... Eller nån från Idol ;) Vi kan göra om Sagan om Ringen till en musikal! (förvånar mig inte om det redan finns en sådan -.-)



Japp, Robin Williams ska vara rolig. Det är likadant med Jim Carrey, ser jag honom i en film tänker jag direkt att det är en komedi. Då blir man lätt besviken :/ Har du sett Robin Williams i den där filmen där han spelar en gammal tant? :D Den gick på tv för nån vecka sen och är riktigt kul! :D



Jag såg faktiskt HP 5:an igår, och Bellatrix var rätt cool :) Jag gillar Tonks bättre dock, haha ;) Bellatrix var nog lite för läskig för att jag skulle tycka om henne riktigt mycket. Måste varit en rolig roll att spela dock :D



Ha det bra du med! :D

2008-12-21 @ 20:41:46
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: