Go shorty, it's SNART your birthday!

Nu sitter jag här och har tagit en Bamyl mot huvudvärken samt har kontaktat alla utom en och bjudit dom på födelsedagskalas på lördag. :)
Jag fyller 19 år på söndag (23/11) och har faktiskt inte tänkt på min födelsedag lika mycket i år som jag brukar göra. Jag hade nästan glömt bort den, känns det som...

Det ska bli kul att få presenter och bjuda hem släkten till mitt och Jeppes hem, vårt hem där vi har bott i snart två och en halv månad. :)
Okej, det kommer väl bli ett kaos med 16 pers (inkl. Jeppes familj), 2 virrvarr till hundar samt 3 råttor i en tvåa på 57kvm, men men. :P

Jag har önskat mig en hel del saker, mest personliga saker, men även saker till lägenheten, typ rislampor med dödskallar och SYNTES (vit) från IKEA. Vi har redan SYNTES i svart som vi fick av min mormor och morfar i inflyttningspresent, men hela lägenheten går i vitt, svart och rött, så varför inte ha ett vitt set och köra varannan svart, varannan vit? ;)

Annars har jag önskat mig bl a smycken till mina öron, en röd/vit palestinasjal (har en grön/vit redan), Tim Burton-saker (jag älskar Tim Burton) samt pengar.

Får se vad jag får, har redan fått en plattång och Guitar Hero: Aerosmith av mor & far i förskott, så..

Ska sätta mig och svara på era kommentarer nu, ha det gött! :)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Viktoriae skrev:

Hej gumman!



Här är allt bra och du, grattis lite väl mycket i förskott ;) haha! Nu känner jag mig nästan "lite" gammal här, jag fyller ju 21 om två månader och två veckor typ.. Hm! ;)



Jasså det är den colan du menar, inget som jag föll för.. kör det gamla vanliga! Glömde att berömma dig i ditt tidigare inlägg om att du hade varit duktig och inte druckit så mycket cola som du brukar - skitbra! :D



Jag hoppas det blir bättre med ditt huvud!! :/

Kram!

2008-11-17 @ 14:55:13
URL: http://viktoriae.blogg.se/
ANGELICA skrev:

Snygg blogg! :)

2008-11-17 @ 15:03:36
URL: http://angos.blogg.se/
Anonym skrev:

Nej hon fick lite panik :/ Meen, en kvart senare stod hon på scenen och fixade alla solon galant, så hon förtjänar en eloge :D



Åh, vad jobbigt :/ Hoppas du mår bättre snart ! :)

Jodå det är bra med mig, förutom att jag är lite uttråkad & har ont i magen, sitter i skolan och väntar på bussen...



I helgen har jag ju haft spelningen, sen var jag hos en kompis (bandmedlem) hela dagen igår :)



Kram !

2008-11-17 @ 15:26:01
rebecca skrev:

Ååh 19. Känns som om det var evigheter sen :P Fast man bara är 21. Haha.



Din stackare med migränen, själv hade jag det när jag var yngre, ganska ofta, men tack & lov att det är över. För fy fabian vad handikappad man blir.

Hoppas verkligen du får bukt med det...



Kramis!

2008-11-17 @ 22:13:47
URL: http://rebecccca.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: