Kuästjon-tajm! [tha answers]


Nu kommer svaren som ni säkerligen har väntat hela dagen på. ;)

Fråga: Vilken skola går du på? - Anki
Svar: Ale Gymnasium.

Fråga: Vad gör du om 5år? - Rebecca
Svar: Om 5 år...ja, bra fråga. Om 5 år jobbar jag som personlig assistent (med barn) och bor tillsammans med Jesper. :)

Fråga:
Hur ser din livsituation ut då? - Rebecca
Svar: Bra, förhoppningsvis. Fri från migrän t.ex. :)

Fråga: Vad har du för musiksmak? - Jenni
Svar: Åh, jag lyssnar på typ allt förutom dansband och techno. Techno ger mig huvudvärk. :P Men mest punk, grunge och hårdrock dundrar ut från mina högtalare.

Fråga: Har du någongång varit till Finland? - Jenni
Svar: Nej, men jag skulle vilja åka dit någon dag! Verkar vara ett vackert land. :)

Fråga:
Vilka bloggar läser du? - Viktoria
Svar: Din, såklart. Och så Wysteriia, Micaela, Aerime, Rebecca, Humorsajten samt Infatuation (Naruskij). :)

Fråga: Vilken är din favoritfilm? - Viktoria
Svar: Jag älskar verkligen" The Rocky Horror Picture Show". Och "The Nightmare Before Christmas" samt alla övriga Tim Burtons filmer. Men RHPS är nog min aaaallra största favorit. :)

Fråga: Hur länge har du varit sambo? - Viktoria
Svar: I skrivande stund, nästan två och en halv månad. :)

Fråga: Vad är ditt drömyrke? - Viktoria
Svar: Rockstjärna! Lätt! :D Fast mer "realistiskt"...personlig assistent, grafisk formgivare eller ljudtekniker. :)

Fråga: Om du fick förändra något här i världen, vad hade du förändrat då? - Viktoria
Svar: Jag hade velat förändra så himla mycket, men framför allt se till så att ingen går hungrig eller se till att ingen mer trafficking ska finnas. Sedan finns det ju en massa andra saker, som t.ex. inget mera krig osv.

Fråga:
Om du hade haft en magisk kraft vad hade du velat göra då? - Viktoria
Svar: Telekinesi - förmågan att flytta saker med hjälp av tankekraft. :D



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


baaaaaaaaaaaah skrev:

är namnet på bloggen influerad av "pirates of the caribean" ??? :P

2008-11-18 @ 20:47:20
URL: http://barbatartek.blogg.se/
naruskij skrev:

damn it jag missade frågestunden... Men har jag nåt jag vill veta om dig kan jag nog fråga dig ändå :)

2008-11-18 @ 22:39:41
URL: http://infatuation.webblogg.se/
Ela skrev:

Åh vad jobbigt, jag har inte så stor koll på när vi får lov men jag vill ha det helst igår !



Skönt, bra att klassen också sa ifrån då :)

Jodå det gick bra, läste ut den på 2 dagar :D



Skönt att höra ! :)

Jo den är verkligen grymt bra ! Vi sjöng den på avslutningen i nian ^^

Kraam !

2008-11-19 @ 20:50:52
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Wysteriia skrev:

hihi ja att du följer min vet jag ju ;) du är så duktig på att kommentera! :P

2008-11-21 @ 18:34:04
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: