Nananananana batman!

*swisch!* Hon dyker hit.
*swosch!* Hon dyker dit.
*kablaam!* Hon trillar ned i mitten.

Jag har inte glömt bort er, jag lovar. Kommentarer ska svaras på när jag kommer hem från skolan, som jag för övrig ska till strax (10.04 går bussen) och hämta busskort, prata med mentorer och uppdatera dom om hur läget är samt prata med min grafisk kommunikations-lärare (ni har väl inte glömt min graf-loggbok?) och visa vad jag har för idéer angående cd-omslaget.

I onsdags hämtade vi Jeppe i Alingsås. Hans tåg hade gått sönder och istället för att han skulle ta ett tåg som gick senare, kom vi upp och hämtade honom. :)

Och i onsdags fick jag även pappren från kommunen angående vikariepoolen. :D Har fyllt i dom och ska ta en kopia på dom innan jag skickar in dem. Spännande!

Nä, nu måste jag göra iordning mig, så att jag inte missar bussen!

Tjo, pals n' gals!


Och så ett litet musik-tips.... Dana Andrews - The House of the Rising Sun (från Rockstar Supernova-serien)




FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling skrev:

Hej gumman! Jag vet att du inte glömt mig ;) haha! Du får ha det så bra i skolan!



Tipset jag fick var i Jennas blogg att det finns ögonfrans brushes till ps.. hade ingen aning :P



kramar!

2008-11-28 @ 10:22:26
URL: http://viktoriae.blogg.se/
M i m m i s | D e s i g n skrev:

Svar: Tack så mycket! :)

2008-11-28 @ 12:28:12
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
bella skrev:

svar: haha jaa :P fast det verkar ha löst sig nu. Fin blogg du hade förresten! :)

2008-11-28 @ 19:27:16
URL: http://bellaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: