Nu är ni nog up-to-date!

Nu känner jag mig "back in the game" igen. Kommenterar aktivt, svarar på kommentarer och skriver inlägg. :)

Lite som har hänt sedan jag skrev 31/10 som jag inte har nämnt ännu:
- Min ena triops dog (hade två) efter att ha legat på rygg i två dygn och sprattlat lite smått med benen. Skulle kanske ha gjort slut på hans/hennes lidande tidigare men jag visste ju inte vad som var fel. :(
- Vi hade Halloween-fest, Jeppe och jag. Det var lyckat och jag klädde ut mig till Alex DeLarge från A Clockwork Orange-filmen. :D


Sedan var det nog inget mer för tillfället.

Ha det gött, pals n' gals! :)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Em. skrev:

Svar: Tack. Jag blev inte så ledsen, råttorna har stått hemma hos mina syskon den senaste tiden så dom två blev ledsnare. ja, råttor är roliga & speciella :)

Nu har jag en hund på 9 månader ist :D

2008-11-15 @ 14:48:49
URL: http://powershot.blogg.se/
Viktoriae skrev:

Hejhej!

Här är allt helt okej, lite stel i nacken efter för mycket sittande framför datorn dock.. Men ska fixa mat snart och sen blir det hockeykväll hos en kompis, så då får jag "paus från datorn" ;) Hur är det själv?



Mimmi dvärghamster(min lilla filur) blir helt galen när man städat hennes bur, hon springer runt och är typ sur för att man flyttat om och "förstört" hennes fina ordning (haha!) :D



Ha en fortsatt trevlig lördag!

KRAMAR!

2008-11-15 @ 15:18:21
URL: http://viktoriae.blogg.se/
rebecca skrev:

Fräck utstyrsel :)

2008-11-15 @ 15:22:38
URL: http://rebecccca.blogspot.com/
666AERIME - Hårdrocksbloggen skrev:

SV: Haha, kika in på min polare Albin i mitt senaste inlägg, där snackar vi blått hår. ;)

2008-11-15 @ 16:57:07
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: