Sådär ja!

Nu ni, kära kamrater!
Nu har jag svarat på nästan alla kommentarer jag har fått (en del var en vecka gamla!) och har nog bara 5 kvar eller något sådant. :)

Jag ska lägga upp lite inlägg senare i helgen med saker som har hänt så att ni är uppdaterade. :P

Jag börjar bli sjuk. Eller rättare sagt, jag är nog sjuk. Yr, illamående, ont i magen och 38 graders feber samt snuva och huvudvärk.
Inte kul med tanke på att jag börjar få ordning på alla skolarbeten och så...

Men men. Hoppas att allt är bra med er! :)

Nu ska jag krya upp i soffan med en filt över mig, titta på tv och dricka lite apelsin-mer medans regnet öser ned utanför.

Vi hörs! ♥



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Rebecca skrev:

sv: ja med mej e de super bra =) naw, bra de där med piercingen. Och angående, headern, är att jag tycker att den är oskarp, o lite liten. mentack tack <3 kram

2008-11-14 @ 14:53:06
URL: http://rebeccasspegle.blogg.se/
Viktoriae skrev:

Hej gumman!! Du har varit saknad! Är ju van vid dina kommentarer ju :P Du får lägga upp bild på piercingen och inte kan jag för mitt liv förstå hur du kan ha tagit så många "hål" när du har nålskräck - imponerande! ;)



Här är allt helt okej, har inte varit ute och gått utan ätit en himla massa onyttigt så VV känns väääldigt långt borta! Men men:P



Du får jättegärna lägga till mig på msn, det är den adressen som står på bloggen under kontakt!



KRAM!

2008-11-14 @ 15:34:07
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: