Snart 100 inläggs-jubileum!

Ja, det här är mitt 98:e inlägg. Men 100 inlägg är inte så jätteviktigt att fira jämfört med the number of the beast - 666. När jag har skrivit så många inlägg, då...då ska jag göra något speciellt för er! :D

En annan sak att "fira" är väl att jag fick fixat en del saker i skolan idag. :)
- Pratade med en av mina mentorer och gav honom lite uppdateringar om hur jag låg till angående förlängning och han sa att han skulle fixa så att jag kunde få läsa naturkunskap a och religion a på komvux, så att jag slapp gå med en annan klass, kunde få göra en del hemstudier samt att få det lite lättare att ta igen betygen. :)
Han sa även att man läser 2500p och för att få högskolebehörighet behöver man 2250p (eller något sådant). Han frågade då ifall jag ville plocka bort några ämnen och få ännu mindre att göra och hinna med under två terminer. Jag skakade på huvudet och svarade att jag vill hinna med så mycket som möjligt, och gärna allt. "Vad envis du var, då!" var hans svar och så sa han att han skulle hjälpa till. :)
- Grafisk kommunikations-läraren gillade min idé till cd-omslaget och sa "go for it!". :D (skiss kommer upp senare)
- Fixade även busskort så att jag kan ta mig till och från skolan den kommande månaden.

Jag har sådan där bra dag idag känner jag. Allt går min väg (och bara för det kommer morgondagen att vara sucky...)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Daniel skrev:

Grattis till snart 100 -inläggs dagen!

2008-11-28 @ 20:24:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Wysteriia skrev:

tack så mycket :D

2008-11-28 @ 20:46:33
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling skrev:

Vad bra att allt går som det ska och att saker löser sig!! Ser med spänning fram emot ditt cd-fodralsförslag!! :D



(Och mitt hår är Ps-fixat, haha, mamma ringde och frågade om jag hade färgat håret!)



Allt väl med dig idag? Själv käkar jag ballerina..hehe. Tack för tipset på headern, ska se om jag sparade original photoshopfilen så jag kan ändra det. Jag hoppas det för du har tänkt hel rätt!



Kramar!

2008-11-29 @ 13:08:49
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Micaela skrev:

Åh, skönt att allting går bra ! :)



Svar: Tack så mycket ! :) Jo det gick bra, nu funkar den precis som den ska ! ^_^



Hihi jaa festen är ikväll, jag ska ha korsett, kort kjol, höga stövlar, hatt, röda läppar & en leksakspistol ! :D



Det stämmer, they put a meaning to "fjortisar".. :/



Hoppas du får en bra helg !

Kramar ! :D

2008-11-29 @ 14:48:39
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
666AERIME - Hårdrocksbloggen skrev:

oj, jag har redan lagt ut 133 såg jag nu. :O först till 666 vinner då;) haha

2008-11-30 @ 10:32:48
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: