Äntligen! Eller...?


Det nya Guns N' Roses ska äntligen släppa sitt album "Chinese Democracy" som är 14 år försenat och börjar med att ge ut en singel med samma namn som albumet.
Jag kan inte undgå att fråga...är det säkert att det ska släppas? Varje gång ett datum har varit spikat, har det skjutits upp ett eller två år.

Aftonbladet skriver "Uppgifter på internet nämner runt 23 november som releasedatum för hela skivan, något som inte är officiellt bekräftat. " - vilket skulle vara helt underbart, då jag fyller år just det datumet! Perfekt födelsedagspresent, eller? ;)

Dock tror jag inte att skivan kommer att vara så bra faktiskt. När Guns N' Roses var Guns N' Roses, dvs när Duff McKagan, Slash och W. Axl Rose var förenade, då var det riktigt bra och jag jublade av lycka varje gång jag lyssnade på dom, vilket jag fortfarande gör till en viss del när jag lyssnar på det "gamla" GN'R, men nu, när bara n W. Axl Rose som skriker som en tjej eller kastrat finns kvar som originalmedlem, då kan jag inte förväntas gilla det. Tvärtom, det kommer säkert att suga ordentligt, fast låten "Oh My God" som har läckt ut på internet för några år sedan var faktiskt rätt bra. Frågan är bara om den kommer att finnas med...
Lyssnade på låten "Chinese Democracy" som finns på deras hemsida...verkar lovande, men jag vet inte. :P

Jag hoppas, för Axl's skull att skivan verkligen kommer ut nu, för skjuts det upp igen kommer nog fansen till slut att svika rejält.



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Ela skrev:

Åh tack så mycket :)

Jaa det är inte kul : /

2008-10-22 @ 22:00:27
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
moa skrev:

Hihi, jackpott för dig om det kommer samma dag som du fyller år :D

2008-10-22 @ 22:19:38
Ela skrev:

Jobbigt att de skjuter upp det hela tiden ! :/

Speciellt när man som fan går och väntar jättemycket :/



Svar: Åh tack, vad glad jag blir ! :D

Jo, de är nog också mina favoriter bland de som ligger där, men som sagt, de nya knäcker allt :D

2008-10-22 @ 22:56:35
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: