It's raining INTE men men däremot väldigt mycket vatten!


Bli nu inte chockade när jag berättar detta för er, men det regnar. Och blåser.
Idag är det verkligen höstväder och det där fina vädret som fanns igår är som bortblåst (haha, ordvits!).
Allvarligt talat, idag är en sådan där dag man önskar att man kunde ligga kvar i sängen eller spendera framför tv:n tillsammans med lite godis. Men nejnej, man måste gå ut.
Jag kommer att bli genomblöt och blåsa bort!

Jag vill inte gå ut! Men jag måste...måste bl a boka om tvätt-tiden samt fixa min kusins dator. Paraply funkar inte i den här blåsten och regnjacka har jag inte...

Wish me luck...



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Viktoriae skrev:

Sv: Så du är sällsynt med andra ord?!:O Det är de biverkningarna man kallt räknar med att INTE få, så har du fått den ;(

Angående tvättningen, så IMORGON, imorgon kommer detta hemska infalla! Förstår du huuur mycket tvätt jag och min sambo har lyckats få ihop?! Alltså, det är sanslöst..:p Lycka till med vikariepoolen! :D



Men du måste ju ha en regnjacka/paraply, stackare, jag håller mig varm här inne så skickar jag lite värme till dig ;) Kram!

2008-10-20 @ 12:45:10
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Nina skrev:

Ja fy sjutton, var nyss en vända till stan och nu känner man sig som en dränkt katt! Tror det blir att tappa upp ett bad och käka lite godis ;)



Och tack å mycket för lyckönskningarna :)

2008-10-20 @ 16:38:51
URL: http://niini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: