Känner du dig taggad?



Jag har sett de där roliga bilderna/koderna i tidningen och på nätet ett tag nu men först nu kände jag att jag var tvungen att testa jag med.

Följ instruktionen and you're good to go! :D

Laddade ned programmet till min SE K750i och tog ett kort på en tagg. Gud, va' lång tid det tog innan något hände. Och jag väntar fortfarande på att något ska hända (det står "var god vänta").

Återkommer senare om hur det gick och så. :P

Har du fått ordning på det?



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Viktoriae skrev:

Åh vad trevligt med kalas! Förresten vad är det där med taggsaken, fattar ingenting :s Tell me!(;



Idag har jag städat, tagit kort, promenerat och glott på tv. Tur att live är så meningsfullt just nu..^^ Gash! Ge mig ett jobb :P

2008-10-08 @ 15:20:52
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Viktoriae skrev:

Jaha det är sånt där.. sambon har något program i mobilen som scannar av, men det funkar inte heller :s



Hoppas att du får jobbet, låter ju skitbra med minst ett år!!



Hoppas du får en trevlig dag imorgon och att du sover gott!

2008-10-08 @ 23:23:15
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Wysteriia skrev:

Kul att du är med och tävlar :D

2008-10-09 @ 02:02:34
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Viktoriae skrev:

Sv: Jobbet gick galant, få kunder och fick sluta lite tidigare hihi! Förresten så har jag hittat lappen :D Den var i bilen! Vad ska du hitta på idag då?:)

2008-10-09 @ 15:24:43
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: