Meh, sluta!

Jag får en hel del reklam som kommentarer nu för tiden. Väldigt irriterande med tanke på att jag skriver i mitt kommetarsfält att "ingen reklam, tack. de kommentarena tas bort direkt."
Läser folk inte det? Eller skiter de i det och hoppas att jag ska publicera deras reklam?

Jag får all möjlig reklam men mest "vill du ha en ny bloggdesign?" - Är min design hemsk? Tack för den! :P
Och senaste: "allt tyder på att kissie är falsk. det var denhär tjejen hon gav bort den rosa mobilen till, som hon fick från gratissmink: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.5235049 även fast VI blev medlemmar på hennes länk för att få en chans att vinna den... och denhär tjejen känner tydligen oxå Amir (gaybloggaren) och det gör ju Kissie oxå.. men alla tre har typ låtsas inte känna varandra... SPRID RUNT ATT HON INTE ÄR VÄRD ATT LITA PÅ"

Moget! Jag har redan mina åsikter om Kissie, men jag tänker ju inte sprida ut dom i folks bloggar...

Reklam i bloggens inlägg tycker jag är okej, för det är ändå din blogg som du får göra vad du vill med, men kommentera inte med en massa reklam.

Tack för mig - leverpastej!



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Nathalie skrev:

jag vet! Jag får typ 100 jävla kommentarer om gratisbio och sånt...Samma sak när de bara skriver "ha en bra dag, kolla in min blogg"

2008-10-24 @ 13:16:05
URL: http://infatuation.webblogg.se/
Viktoriae skrev:

Sv: Åh, Coca cola säljare och du älskar coca cola? Vilken matchning hörredu ;)



Stör mig på folk som skriver massa reklam också, fast man skriver att de INTE blir godkända! :@

2008-10-24 @ 16:37:34
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: