Pretty please?

Tjo mina kamrater!

Hittade en länk hos Wysteriia angående en gratissida där man kan få saker som t.ex. en iPhone eller Wii. :D
Sucker som jag är för gratissidor (se det här inlägget), så registrerade jag mig via hennes länk och hittade en sak jag så gärna vill ha och som jag velat ha väldigt länge!

Ett Nintendo DS Lite. Jag är inte bara sucker för gratissaker, utan även tv-spel. Jag älskar tv-spel och är uppväxt med dem! :D

Vill ni hjälpa mig att få det och även kunna få egna saker?
Det enda som krävs är att ni registrerar er via den här länken, samlar ihop 10p och att 12st personer gör det. :)

Tack på förhand! Ni är verkligen underbara! ♥



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Viktoriae skrev:

Sv: Hum, medicin som ger dig kramp?! :O Låter inget vidare, förstår om du undviker den.. det är som min äckelpäckelmedicin för magen, har "råkat glömma den ett par dagar.." för den är riktigt BLÄIG (Vilket ord?!) Fast jag får ju inte kramp av den ..:/



Vad trevligt att du kom två iaf :D Dessutom efter sex timmar så är jag seg också (speciellt med alkohol inblandad)...efterfester är INGET för mig om vi säger så:P



Låter som att du har haft en soft söndag!:) Jag har inte gjort mycket, kikat på gamlar prylar och hälsat på båda svärföräldrarna!:O KRam

2008-10-19 @ 21:52:06
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: