Rawr!

Jag har gått och blivit mamma! :D
(till köttätande växter)

Följde med modern & fadern till Backaplan för att hämta mammas gardiner som hon låtit sy upp. Tyckte att vi kunde ta en tur till Blomsterlandet för att se om de hade fler köttätande växter (jag älskar dom! har alltid velat ha en och nu har jag treee~!)

Möt Igor - en Dionea Muscipula red burgundy/green (Venus flugfälla):



Sune - en Drosera Capensis (Sileshår):


Närbild på Sunes "tentakler":



Glenn (alla heter Glenn i Göteborg!) - en Nepenthes ventricosa x alata (fick jag höra att det var på SCPS-forumet):


Närbild på Glenns kannor:



Så, välkommen hem till oss! Vi har inga flugor! :D



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Viktoriae skrev:

Jag är nu officiellt rädd för din blomma ;) Haha! Shit vad läskig den är.. jag håller mig till mina plastblommor, haha! Vad hittade du på för bus nu när killen var borta då?;)



Tack förresten för komplimangen!

2008-10-07 @ 22:18:18
URL: http://viktoriae.blogg.se/
polly skrev:

ååh. coola växter. va kostade de??!!? söta råtter du har!

2008-10-08 @ 17:29:22
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: