Ny blogglayout!

Äntligen färdig!

Gick från svart och dödskallar, till en grön och mera personlig design. Headern innehåller saker jag illustrerat själv. :)

Vad tycks?
Är själv väldigt nöjd med designen, men det kan förekomma småfel.
Säg till om något är tokigt, så att jag kan ändra det snarast! :)

Edit: Ni får trycka på F5 för att se den nya layouten (ifall ni fortfarande ser en svart). ;)
Då uppdateras er webbläsares cache. :)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Liina skrev:

Såg först ingen skillnad, men bytte till explorer - och fasiken vad snyggt! Du är duktig :D Men ja, det verkar inte fungera i firefox.. :/



2009-04-03 @ 15:54:45
Plarre skrev:

Hej!



Är väl en trevlig design detta... :)



Lite jobbig ned den ljusa gröna när du länkar något, men men kanske min ålder som gör sig påmind bara.



Fan vad tråkigt med migränen men hoppas innerligt att den nya medecinen kan vara till hjälp att leva ett iaf hyfsat social liv samt hålla smärtan någorlunda borta från världens bästa FHS....



Må så gott du bara kan, du är värd det..



2009-04-03 @ 15:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: