Påskillustrerande pågår

Sitter här och illustrerar lite, får se hur det går.
Resultat får ni se senare ikväll, för kl.16.00 ska vi bort till far & mor för påskmiddag. :)

Men några illustration pågår, två bloggerskor håller jag på att illustrera nu men jag säger inte vilka. ;)
När de är färdiga ska jag fortsätta med fler.

Ha det bra!



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


F A N C Y skrev:

Svar. Låter spännande! =) Själv måste jag plugga :(

2009-04-11 @ 14:04:20
URL: http://fanzo.blogg.se/
BJERNHAGEN skrev:

tackar :D lite ovant än men!

2009-04-11 @ 14:33:03
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Isabell skrev:

Svar: Haha nää jag har ju inte sett den än, men jag ska så småningom!

Tyvärr blir det som du säger att många händelser skippas i filmer, medan det också kan dyka upp nya. Både för- och nackdelar med filmatiseringar av böcker alltså.

(Sagan om ringen har jag aldrig orkat läsa, min syster läste och fattade inte vem som var vem. Jag gissar att man bytt namn på dem i filmen?)

Ibland önskar jag att jag hunnit läsa böckerna innan man såg reklamen för filmen. Nu får man liksom inte riktigt utnyttja sin egen fantasi vad det gäller karaktärernas utseende, och det är ju lite synd... :/



Haha, yeah - klingar fint ;D Sponsored by Coca-Cola låter inte dumt det heller, med någon liten slogan efter, typ "real life, no sugar" eller vad de har. Jag minns inte XD

Eftersom vi är svenskar tycker jag att vi borde ha en lite mer svensk sponsor. Typ AMF pension eller något lite töntigt, det skulle man kunna skratta åt ;D



Glad påsk på dig! :)

2009-04-11 @ 14:37:07
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Mikael skrev:

Sv: Yeah ebba är bra! :)

2009-04-11 @ 14:39:57
URL: http://mierz.blogg.se/
ellen skrev:

Din blogg är hur fin som helst!!

2009-04-17 @ 13:47:05
URL: http://baraeellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: