Tankar angående gamla kommentarer

Jag har varit så långsam på att svara på vissa kommentarer att jag tror att det bästa vore börja om på nytt...
A fresh start när det gäller kommentarer. :)

De kommentarer som har dykt upp från och med 24/7 och framåt kommer att besvaras, alla andra ska jag inte ignorera men kanske svara på någon gång när jag får tid. Många sidor och nya kommentarer fortsätter att strömma in. :P

(och så ska jag bli bättre på att ladda upp bilder).

Jag är en smådålig människa när det gäller det här, men tro inte att jag ignorerar er! Jag har alltid så mycket att tänka på (tänker på allt och alla alltid) och när saker och ting händer i verkliga livet, stannar det virtuella livet upp och när det väl återupptas glömmer jag kanske av vart jag var..



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Joan skrev:

Svar: jaa, den är underbar! :)

2009-07-28 @ 19:46:01
URL: http://joanpann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: