Tävlar om en almanacka!

Jag tävlar om ett presentkort på PersonligAlmanacka hos Issaah!

Jag hade verkligen behövt en almanacka att hålla reda på allt nu när höstterminen börjar och förlängningen fortsätter. Jag har en, men det räcker ju bara för året ut och behöver en sedan och här kan du få en personlig! Kanske kan få en med lite notblad så att jag kan skriva min musik när jag har "håltimma"? :)

Önska mig lycka till! :)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


lina skrev:

SV: Det är så himla jobbigt :( Man blir ju så jädrans fäst vid dom så snabbt :/

2009-07-29 @ 16:32:49
URL: http://mylifeinwords.webblogg.se/
J A G D E S I G N A R D I N B L O G G skrev:

åååh råttor klarar jag inte av..=) Allt bra med dig idag?

2009-07-30 @ 10:19:07
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: