Det sägs att man lär sig av sina misstag

(Gissa vad det här är?)
Men jag lär mig tydligen inte av mina.

Note to self:
Jag måste börja göra det! Jag måste lära mig att börja med saker och ting i tid. Och inte vänta med det in i det sista... :P



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


VIKTORIAE.BLOGG.SE - En blogg om självkänsla, tankar och tips! skrev:

En diskborste?;)

2009-10-30 @ 15:08:48
URL: http://viktoriae.blogg.se/
anne skrev:

jag tror det är en sopborste..

2009-10-31 @ 09:54:00
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Ria skrev:

Skulle kunna vara en tandborste :P Dina macra ringar verkar funka finfint :)

2009-11-18 @ 13:49:18
URL: http://rialia.blogg.se/
Ria skrev:

Mina kära Captain, jag vill se mer bilder :) Jag gillar dina bilder!!



Svar : Vad härligt, då har jag lyckats :) Jo jag vet, känns som jag har så sjukt mycket att göra, och är så grymt kräsen med vad jag lägger upp.



Ja! Alltså jag gillar min dator, men den funkar bara för privat bruk. Den segar ner sig totalt om jag bara startar PS, och då har jag bara elements...

Jag vill ha en macro med längre brännvidd, det jag har nu är på 50 mm så jag måste vara så nära det jag fotar..



Hm, det beror ju helt på vilken bank, jag är ju på andra sidan landet :P Kanske på jullovet. Då är jag i göteborg i tre veckor :P

2009-11-22 @ 10:35:32
URL: http://rialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: