Lite ändringar i menyn

Ändrade om lite i menyn, som ni ser. :)
Om ni undrar vart knapparna leder till, så är det (i följande ordning): RSS, Twitter och flickr (ifall ni vill se mina bilder).
+ en länk till bloggmailen, ifall ni vill maila mig.

Ny layout överhuvudtaget ska det bli någon dag, när jag har tid. Har väldigt mycket skolarbete nu..



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Susanne - Mamma till Roky skrev:

sv; Hua, har ingen erfarenhet i att töja brosk, bortsett från septum. Och det känns rätt fint.



Jag har för tillfället nio piercingar, men har planer på att skaffa tillbaka minst sex som jag tagit bort. Och fyra nya. beroende

2009-10-29 @ 13:02:37
URL: http://ultrapid.blogg.se/
MOLLIE skrev:

Asså shiit! Du är så duktig på designer ju :D



Svar: OJJJJ! Du gilla skräckfilmer ganska mycket va ? XD

Hehe, jag får väll fundera på någon av dom här!



Barnhemet har jag sett! Den är ju jätte bra :D

2009-10-29 @ 14:08:44
URL: http://eillom.blogg.se/
THERÉSE skrev:

sv: samma här! dessutom kan ju biverkningarna bli värre än själva sjukdomen i vissa fall.. illa.

2009-10-29 @ 22:17:29
URL: http://tettelush.blogg.se/
VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips! skrev:

Snyggt =)

2009-10-30 @ 11:38:55
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: