*knack-i-trä*

Wah, det kanske löser sig ändå med de förlängda studierna (pga migrän)/Komvux!

- Engelska B, Historia A och Religion A kan man läsa via distans. Vilket underlättar för min migrän och jag slipper känna press på mig att behöva närvara.
- Fotografisk bild A/B kombineras.
- Mediekommunikation A får jag lite hemuppgifter till.
- Multimedia A är snart färdigt.
- Naturkunskap A har jag bara en labb kvar i, sedan är jag färdig med den kursen också.
- Grafisk kommunikation A/B ska väl inte vara några problem att lösa heller.
- Projektarbetet är jag snart färdig med.



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Anonym skrev:

okej så bra. jo de bra här me.

händer ikv da?

2009-09-03 @ 20:41:59
URL: http://joachiimz.blogg.se/
Isabell skrev:

Det där låter ju jättebra! :D det är bra när man kan kompromissa lite med sina lärare, jag har ingen migrän som tur är men bor däremot en bra bit ifrån skolan. Då är det bra om jag kan komma ifrån lite tidigare så att jag hinner med bussar som går, så slipper folk hämta mig hela tiden. dessvärre verkar inte alla fatta hur jobbigt det är T_T



Men jag är glad för din skull! :)

2009-09-04 @ 14:40:31
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: