2009.10.16

Fortsatte mitt jobb med anteckningsblocket och jag tror att jag kommer att bli färdig nästa gång.

Satte mig och klurade på vad jag ville ha med i blocket och har googlat fram delar av låttexterna så att jag kan placera in på var fjärde sida.
Dessutom så har jag återigen ändrat teckensnittet och även storleken på texten (så att man ska kunna läsa den utan några problem).

Baksidan + baksidans insida är färdig också. Vet inte om jag ska ha någon text med på insidan, känns som att det blir för plottrigt...

Visade Peter layouten på anteckningssidan och han tipsade om att ta bort två linjer samt att flytta upp min "avdelare", vilket vi gjorde tillsammans och det blev mycket bättre.
Så nu är definitivt även själva anteckningssidan färdig.

Och jag har "klippt ihop" fyra blocksidor (som är A6) till en A4-sida i Illustrator, så det är bara att ändra låttexten efter varje utskrift.

Det här blir nog bra det här tror jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0