I kameraväskan

Vad äger Captain Karrow i sin kameraväska?

Kamerahus:

- Canon EOS 500D

Objektiv:
- Canon EF-S 18-55/3,5-5,6 IS
- Canon EF 50/1,8 II
- Canon EF 70-210mm 1:4 (pappas)

Minneskort:
- 1x2GB
- 1x4GB

Övrigt:
- Fjärrutlösare (Hähnel HW 433 C80)
- Närbildslinser (+1, +2, +4 och +10)


Inlägget fylls på efter hand och är under uppbyggnad
Självklart kommer bilder och texter att finnas här också så fort jag har fotograferat allt! ;)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: