Åh, håll tummarna för mig!

Hon som har hand om vikariepoolen (för dagis och så) i kommunen ringde mig imorse! Hon berättade att hon varit sjukskriven ett tag och det förklarar varför jag inte fått tag på henne.
Vi pratade ett tag och hon ställde frågor om varför jag ville vara med i vikariepoolen samt vilken linje jag gick på gymnasiet. När jag sa att jag gick media, förklarade hon att det inte var säkert att jag kunde få ett jobb då jag inte hade utbildningen eller kompetensen för det, samt att de som har det går före i kön.
Men hon skulle skicka ut lite papper som jag ska fylla i och skicka in och sedan så hör dom av sig om det behöver en vikarie. :)

Håll tummarna för mig att jag får något! Är väldigt glad över hennes samtal! :)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


baaaaaaaaaaaah skrev:

sv- Dem har väl egentligen aldrig varit riiiiktiiigt bra, eller???



jobba på förskola?? det gör jag med (fast obetalt :()

2008-11-25 @ 19:21:20
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Micaela skrev:

Åh, håller tummarna för dig, lycka till !



Svar: Det gick riktigt bra, är SÅ nöjd :D

Lyssnade du på låten btw? En av mina favoriter ^^

Jaa jag gillar också hennes hår, väldigt färgfullt och snyggt :D

Hihi tack, jag blev SÅ glad med tanke på att jag var den i bandet som behövde vinsten mest..



Okej, låter trevligt :D

Kraam !

2008-11-25 @ 19:52:54
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
baaaaaaaaaaaah skrev:

sv. okej då kanske de var ngt! ;)



jag har apu på dagis så det är därför!! :P

2008-11-25 @ 19:58:48
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling skrev:

JAG HÅLLER TUMMARNA!!



Sv: Att tänka positivt kan vara jobbigt (har man ju varit med om) och som du skriver, nuförtiden kan jag känna en lugnande känsla om att det löser sig. Den fanns där inte tidigare, men jag trivs mycket bättre när jag inte mår dåligt!!



Kramar!!

2008-11-26 @ 14:37:02
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: