Tillbaka igen!

Saow, nu har svärföräldrarna + ena svägerskan + två virrvarr till hundar åkt hem och vi har ätit middag hos modern & fadern.
Nu blir det inlägg här igen! :)

Var på Liseberg hela dagen igår och åkte bl a Hanghai. Fy satan vad rolig! :D

Nu ska jag ta det lugnt och bara njuta av söndagen. Skriver mer imorgon och svarar på kommentarer då! :)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg om självkänsla och positivt tänkande skrev:

Sv: Hej hej! Förlåt för att jag inte svarat på dina kommentarer, har haft lite av en bloggfri helg vilket har varit ganska skönt faktiskt.. sen så har jag haft fully upp med annat också (Hallå the sims 3 hehe)



Jag uppskattade verkligen din kommentar kring mina tankar om bloggen, ibland måste man få påminna sig själv om saker man har glömt .. så funkar ju också min blogg.. har inte provat den där länken, ska kolla upp det.. och självförtroendet kring bloggen börjat återta med tanke på alla fina kommentarer jag får från de som faktiskt läser. Men jag tror att jag måste ägna mindre tid åt bloggen ibland eftersom den tar så mycket av min tid som jag borde lägga på annat, typ hitta ett jobb.. jag kommer dock inte lägga ner bloggen eller något sådant, nej, den är min bebis och det är jag för stolt för att göra..



Slutligen, tack för dina ord om den nya designen :D Jag har varit klar med den i en vecka typ, men nu äntligen har den kommit upp.. och den ska vara lite hemside aktig och high tech typ ;) Vill inte vara som alla andra! :D



Vad kul med Liseberg.. har inte varit där i år vilket är trist men hm.. kanske kan jag få sambon att åka dit i helgen.. får se ;) Ska tydligen fiska kräftor osv så han kanske inte är fullt så pepp på det som jag är ;) KRAMAR!!

2009-08-24 @ 10:04:23
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Micaela skrev:

Åh, Liseberg! Vad roligt, vill också dit någon gång, har bara varit på Gröna Lund några gånger, väldigt kul där men har hört att Liseberg är strået vassare ;)



SV: Jaa, nu är det äntligen sista året! Började idag, 10 månader kvar till studenten :)



Okej jag förstår, lite samma här. Ska börja ta igen allt jag missade av all sjukdom förra året !



Kram :)

2009-08-24 @ 19:03:42
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: