*klick!*


Jag jobbar på det!
Att fotografera alltså. Har tagit fram kameran igen. :)

Tyckte den här bilden blev lite tuff, reflekteras ju i linsen flera gånger. :D

(Om ni undrar varför makrofiltret är lite "prickigt", beror det på att jag råkade gå lite för nära en blomma..klumpigt! Det är borta nu iaf!)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Isabell skrev:

Oooh ny domän! :D :D Förlåt, EGEN domän! ;D :D Sån skulle jag också vilja ha. Vad använder du för webhotell?



Svar: Det är verkligen jätteskumt :/ Jag hade en design förr som också krånglade jättemycket, och till slut lessnade jag och böt. Men den här är så fin! (sitter i skolan nu och här ser den jättebra ut! :))

Lade du den lilla "menyn" i en egen box eller hur gjorde du med den? Det kanske är den som krånglar :o



Haha ja, det känns lite småtöntigt att gå runt och vara rädd för nåt som man vet inte kommer fram... X'D Jag får väl gå på nån slags terapi då.

Leta upp ett vildsvin och prata lite med det! ;D

2009-12-09 @ 08:38:09
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Anonym skrev:

Svar; Ja visst blev det :)

2009-12-09 @ 10:37:22
Ria skrev:

Hej :D

Läcker bild, kanske skulle bli ännu bättre om du beskar den i en kvadrat runt cirkeln, cirklar i kvadrater brukar funka kanon fint :P



Väldigt sent svar: Det är en brännässla :)



HAHAHA :) Nej, och jag hatar att inte ha kurvor, i need it!! Har nivåer, men det räcker inte!



Hm vet faktiskt inte, vi får gå in och fråga :P

jo, antagligen. Nä'r det gäller stora summor pengar brukar det vara väldigt säkert. Verkar nästan som om vi båda får jobba hederligt för att ha råd med alla läckra prylar som finns!! :/



Ja just det ja, jag är i Göteborg den 21-5 :D `Ja, jag tycker verkligen vi ska ta en fika!!

Några planer för nyår?

2009-12-18 @ 17:29:13
URL: http://rialia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: