Rockin' around...


Åh, vad jag älskar att rocka rockring. Men framförallt, göra egna rockringar! :D

Att stå och rocka med en hemmagjord rockring är så mycket bättre än att använda en som man köper i leksaksaffärerna.
För det första är de för små för en vuxen (så det blir mycket svårare att rocka med dom) och för det andra så är det skoj att använda en rockring man gjort själv. Man kan dekorera dom hur man vill. :)

Och det är bra för en att rocka! Man får bättre hållning, muskler, bättre kondition och man blir som barn på nytt. :)

Jag vill göra mer rockringar! Man kanske skulle börja ta beställningar på dom?

Liina ska iaf ha en men först måste jag skaffa lila tejp till henne! ;)
Mamma fick en hon med. :)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


☆ m a l i n . skrev:

Tack :)

Oj länge sedan jag rockade rockring, undrar om jag ens skulle klara det idag haha!

2009-12-30 @ 23:54:35
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/
Renée skrev:

sv: Tack :D

2009-12-31 @ 11:35:40
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
TSUKII skrev:

sv: haha ops, det var inte meningen att den skulle publiceas. Sån klant jag är haha. Måste ha varit riktigt trött igår :P

2009-12-31 @ 13:45:03
URL: http://tsukii.blogg.se/
Anonym skrev:

tack:)

detsamma!!

2009-12-31 @ 14:26:53
URL: http://karinolofsson.se
noel skrev:

hello!

i am an american living in sweden and i am a hooper! its difficult to find hoopers here! can you please tell me about where i an find the tubing/connectors for making my own hoops here in sweden? and exactly what you cal it as well, in swedish of course)

tack!

2010-01-21 @ 00:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: