Ett litet tips...

Jag vet att många skriver om Gratisbio.se och många av er som läser min blogg kanske redan är medlemmar där.
Men jag vill ändå slå ett slag för den här sidan, den är verkligen helt underbar! :)

Att lätt samla poäng för allt man gör, t.ex. besöka hemsidor, handla via nätet (Halens, Ellos, Nelly osv), göra erbjudanden och blogga om sidan gör att man gärna går in och kollar där varje dag.

Du får även poäng för att värva medlemmar (5p/värvning + 200p/värvad vän som samlar ihop 100p själv).

Jag har i skrivande stund värvat fem personer (inkl. min mamma) och alla har inte samlat ihop 100p själva, men jag har ändå fått ihop 2690p. :)
Så det är enkelt att samla poäng, som sagt! Det finns mycket erbjudanden att välja på!

När du sedan samlat ihop minst 200p, kan du börja växla in dom mot presentkort, biobiljetter, tidningsprenumerationer och t.o.m. insättning på Unibet!

Jag tvingar ingen att gå med, men om ni gör det, så skulle jag bli väldigt glad. :)

Klicka på bannern nedan, här eller om ni går in på deras hemsida annars och registrerar er - fyll i millhaven som värvare.

Tack på förhand! ♥




FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


emma skrev:

Tack så mkt. Tack för bilden =)

2009-06-30 @ 13:51:59
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
B skrev:

Sv;*Lugnt :)



Tack detsamma! Även om det inte känns som sommar här idag..;(

2009-06-30 @ 19:41:00
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/
evelina skrev:

sv; aa jo precis :)

2009-06-30 @ 21:03:10
URL: http://eveliinaas.blogg.se/
I Z Z A H ~ S V A R A R skrev:

kul att du gillade mitt inlägg =)



hoppas allt e bra me dej ?

2009-06-30 @ 21:54:22
URL: http://HTTP.//IZZAH.BLOGG.SE
lina skrev:

haha ja det är varmt :)

lyllo mej som inte fått ett enda myggbett i år då ;) haha :D



ja usch ja :D naturkunskap är inte kul :( så jävla ointressant :( dom kunde väll haft mer sexualkunskap iaf då skulle nog inga elever skolka hah :D



hur är det med dej då? :D

skulle du illustrera mej? :D

Kram!

inte jag iaf ;) och fler kanske även skulle använt kondom (:O) haha :D

2009-06-30 @ 22:42:56
URL: http://haraldzzon.blogg.se/
Viktoriae personligt | Grafisk design & mitt liv skrev:

Heey! Tack för din kommentar! Den värmde verkligen, har inte gått ut och skrivit om bloggen på min vanliga ännu, vill inte "Känna press" att uppdatera hela tiden, speciellt inte eftersom jag har må bra bloggen ockskå.. Men det kommer att komma fler bilder, var så säker =)



Hoppas allt är bra med dig? Kraam!

2009-07-01 @ 08:17:30
URL: http://viktoriae.blogg.se/personligt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: