>_<


Usch, vad jag är trött.
Och utmattad!

Hela gårdagen gick åt till att återhämta sig från ett rejält migränanfall och den där nya migränmedicinen jag tog mot den (Maxalt).
Nevermore, säger jag. Att nästan känna sig drogad, är inget jag vill uppleva igen. Biverkningarna från Maxalt-tabletten fick mig att bli sömnig, bli borta, läspa, tappa kordinationsförmågan osv.

Idag har jag "bara" jobbig huvudvärk och nu sitter jag här och ska läsa på inför ett prov jag ska ha i naturkunskap a imorgon. Sedan är halva kursen avklarad. Får hålla tummarna för att jag lyckas göra provet imorgon...

Ska ringa min migränläkare imorgon också och höra vad jag ska göra med den förebyggande medicinen som tydligen verkar ge mig biverkningar också.

Ha det bra, kamrater!



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


[ Viktoriae ] - En blogg om självkänsla & mycket mer... skrev:

Sv: Dumma huvudvärk :( Jag tycker verkligen synd om dig, en annan får huvudvärk ibland och tycker det är jobbigt.. men du har ju ännu mer smärta och ännu fler dagar..ush! :(



Att ta hand om sig själv måste man göra! Jag brukar göra sådant jag gillar att göra: T.ex läsa en bra bok och äta kakor i sängen (hihi) eller bara vara.. jag tror det är upp till var och en att finna den där stunden eller platsen då man bara är och bryr sig om sig själv!



Jag håller tummarna för dig och provet idag! Kram!

2009-04-01 @ 10:41:14
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Elin skrev:

*Nää har du en råtta?!... ååh! det hade jag med för några år sedan, han var så söt och fan vad underbara de är=)

KRAM!=)

2009-04-05 @ 22:41:41
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: