Nytt år, nya löften


(någorlunda misslyckat försök till bokeh)

Jag tackar er alla som röstade på mig
som veckans snyggaste blogg hos Malin. Tyvärr vann jag inte, men jag är glad att jag ens kom med. :)

Det här är kanske sent att skriva om, men jag har faktiskt skaffat mig två nyårslöften. Ett av dom har jag haft länge men aldrig lyckats hålla, det andra är något som jag skulle må bättre av.
- Sluta bita på/riva av naglarna. Lättare sagt än gjort! Fingrarna far mot munnen var gång jag blir arg, nervös eller stressad...
- Börja på gym. Fick ett ryck och ville börja träna på gym, men trodde att jag var sjuk (haha!) så jag lät tanken vara. När det hade hållit i sig i några dagar, kände jag att jag skulle ta tag i det.
Köpte mig ett gymkort (som man dock har bundit upp sig med i 12 mån, men då får man kanske tummer ur?) och har hunnit vara på gymmet en gång och träna body combat. Imorgon är det dags för body combat igen och likaså på söndag. :)

Vad har ni för löften (om ni har några)? :)

(Och tack förresten, för alla kommentarer och för till er två nya prenumeranter! Jag svarar senare på era kommentarer! :))



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Erica skrev:

Lät som bra löften.. :)

2010-01-23 @ 00:52:10
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Jeanette skrev:

Jag hade egentligen bara ett nyårslöfte, att träna mer, men jag tror att jag lägger till ditt löfte oxå, att sluta bita på naglarna :)

2010-01-30 @ 11:19:27
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Emelie skrev:

Du har verkligen en helt underbar blogg!

2010-02-26 @ 22:14:48
URL: http://essberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: