Återigen ett förtydligande

Återigen. Ni ska INTE använda min produktbild. Hur får ni tag på den? Det är ju högerklicksskydd...ta inte då! Jag har även gjort just länken i större storlek för att ni ska se den tydligare.
Ni ska använda den här bilden:

(förminskad variant, riktiga bilden finns här)

Det står klart och tydligt i tävlingsreglerna: "Har du en blogg, får du två lotter genom att länka till tävlingen och använda den valda bilden. Inte min produktbild! Annars bara en lott."

Alltså, inte min produktbild. Den valda bilden som är en länk. Klicka på "den valda bilden" och kopiera (fast ladda helst upp bilden till din egen blogg) länkadressen och lägg till i ditt inlägg. Inte produktbilden.
Känns lite dumt att ha gjort en speciell bild när ni inte läser reglerna ordentligt.. :(

Tack!



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


PHOTOS BY NATALIA. skrev:

Allt bra idag? :D

2010-07-26 @ 12:14:26
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Emeelie skrev:

Fiin blogg :D

asså är lite osmart men produktbild, vad äre de för tävling? :p

2010-07-27 @ 14:44:23
URL: http://prinssesanemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: