FÄRDIG!


Äntligen!

Jag är färdig med mina förlängda studier och behöver aldrig mer tänka på min gymnasietid. Mina betyg är fixade så gott det går med tanke på omständigheterna (migränen m.m.).
Allt jag har upplevt och kämpat med under fem (!) år sedan gymnasieettan 2005 är över. Att aldrig mer behöva gå dit är lite tråkigt på ett sätt, det finns lärare jag kommer att sakna och ämnen jag vill fortsätta med. Men allt jobbigt och tråkigt som har hänt, det är över. Det är över. Jag kan knappt fatta det! :D
Fy fan, vad jag är bra!

Har sökt in till lärarprogrammet - skapande verksamhet för unga åldrar på GU samt diverse småkurser (musikvetenskap, japanska, ryska m.m.). Håll tummarna för att jag kommer in! :)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


viktoriae skrev:

GRATTISS!!!! Vad duktig du är och det måste verkligen kännas skönt!! kram Viktoria

2010-06-19 @ 00:03:39
ERika skrev:

Stort grattis! :D

2010-06-24 @ 13:06:05
URL: http://priggles.blogg.se/
Anna skrev:

Svar; tack, det är jag :D

2010-07-18 @ 00:24:00
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: