It's alive!


Usch och fy.

Jag är så grymt dålig på att uppdatera nu för tiden. Sorry!
Är tacksam för att ni hänger kvar! :)

Ska vi se, vad är nytt?
- Har nog nästan kommit på vad jag ska söka till till hösten. Antingen KY-utbildning inom mediaområdet eller så blir det kanske typ förskolelärare.
- Har slutat med mirtazapin och ska nu börja på citalopram. När jag hade gått upp 6kg på månader kändes det fel. Dessutom är jag inte helt säker på att huvudvärken blev bättre..

Det är nog det som är nytt, hehe. Kommer inte på något mer nu. :P



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Karin skrev:

Im still here..:)

2010-03-02 @ 08:53:09
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Eriiza skrev:

Fräck bild ! =)

2010-04-24 @ 19:57:35
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: