"And they call him Sandy Claws"

Jeppe är i Stockholm igen. Coca-Cola-kurs. :/
Men han kommer hem imorgonkväll, wiie!

Jag har köpt julklappar till honom som jag gömt på ett bra ställe i lägenheten, samt väntar på att de ska dimpa ned i brevlådan någon av de här dagarna som kommer. Hoppas bara att han inte är hemma före mig och hämtar posten och ser ett paket...då kanske han öppnar det! :O
Anyhoo, jag är nöjd med vad jag har skaffat till honom. Hoppas han blir glad! :)

Och vi har en liten sammetsjulgran på köksbordet, en rööööd! Stjärnor ska sättas upp i köksfönstret och vardagsrumsfönstret samt ljusstakar. Kanske till och med en liten gran. :)

Det ska bli så mysigt att julpynta lägenheten. Vår lägenhet. <3



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling skrev:

Hello gumman! Tack för alla kommentarer, du är min trogna läsare :D De uppskattas ska du veta!



Ser fram emot att julpynta här också, vet dock inte om vi ska ha gran eller inte.. för blir det en gran, så blir det plast. (Hehe orkar inte dammsuga hela tiden, laat? Japp!)



Kramar!!

2008-11-26 @ 14:34:08
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: