En sak avklarad, bara sjuttiofem miljarder till...

Nationella-uppsatsen i svenska b gick bra, känns det som. Jag hade bra tid på mig att göra provet, 08.30-13.30, men det tog "bara" ca två timmar. :)

Dock så var jag där 08.28 och då hade inte läraren kommit än. Han kom vid 08.40 ungefär, men det gör inget. Jag fick iaf göra provet! :)
Och det känns så bra. För allra första gången, i våras, började jag göra provet och gjorde halvvägs, innan jag tyvärr fick avbryta pga en panikattack orsakad av allt som hade skett och klasskamrater. (Tänker inte gå in mer på det förutom att det var en smärtsam period som jag lämnat bakom mig)
Andra gången var i onsdags och då hade jag migrän och fick skippa det men tredje gången gillt, eller hur? :)

Jag var så nervös i morse! Jag stressade iväg Jeppe till jobbet för att jag blev stressad av att han skulle plocka ur diskmaskinen och jag gick runt och kände av nervositeten. F'låt, sötnos, om du läser detta! ♥

Jag glömde till och med av att ta med mig en laptop, trots att läraren sa att jag skulle ha med mig en! Detta gick lyckligtvis att lösas genom att jag fick låna en. :)

Sedan, som om jag inte hade nog med "problem", hittade jag tre uppgifter som jag ville göra....

Efter en kvart valde jag att skriva ett inlägg om "vardagets våld" (fotbollshuliganer, våld i hemmet osv).

Det känns om det gick bra, känns som någonstans vid g-vg, men vi får se! :)
Nu är iaf den här delen av svenska b avklarad, och på tisdag 2/12 ska jag göra muntliga delen...nervöst!



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


ANGELICA skrev:

sv: jaha okej okej! :D

shock var en ny kol sida, får kolla in den :)

2008-11-19 @ 21:24:50
URL: http://angos.blogg.se/
naruskij skrev:

men du behöver inte vara nervös! De proven brukar ju gå bra :)

2008-11-19 @ 21:37:00
URL: http://infatuation.webblogg.se/
Viktoriae - Personlig blogg om självutveckling skrev:

Vad skönt att det verkade gå bra iallafall! Jag minns när jag gjorde engelska B provet och min penna gick sönder.. typ direkt. Jag fick skriva hela provet med en 0,7mm stift. Det var INTE okej. Men jag klarade mig :P



Intervjun gick så bra den kunde gå tycker jag allt! De ska höra av sig imorgon :)



OCH TACK FÖR DE FINA ORDEN :*

Kram!

2008-11-20 @ 10:41:29
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: