Min pojkvän är underbar! ♥

Jesper gav mig det här vackra halsbandet i födelsedagspresent, för jag ville så gärna ha ett sådant. ♥
Det är köpt från SOLX och de gör så underbart vackra smycken!

Jag var och hämtade ut det från posten idag och så fort jag kom hem, öppnade jag kuvertet och tog på mig halsbandet....men! Jag var tvungen att reglera det för att få det över huvudet och då lossnade ena knuten och jag vet inte hur man gör sådana knutar...får googla efter det.
Tråkigt, ville ha på mig det med en gång, ju!




FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Miss Muffin skrev:

Det är enkelt. Bara att knyta en vanlig knut runt den långa delen.

2008-11-20 @ 21:13:15
URL: http://tougher-than-the-rest.blogspot.com
Viktoriae - Personlig blogg om självutveckling skrev:

Smycket är verkligen SÅ fint!! Var inne och kollade på hemsidan, så fina saker!! Och så gulligt av din kille :D



Ang. din blogg, varförinte göra turtorials(?stavning?:P) för photoshop liksom. För man måste ju nischa sin blogg om den inte bara handlar om vardagen så att man inte skriver om 511 olika saker..typ. Eller vad vet jag? Haha! SKriver lite som jag tror här ;)



Du får ha en bra dag!!

Kramar

2008-11-21 @ 10:40:41
URL: http://viktoriae.blogg.se/
rebecca skrev:

Naaw. Så fint. Ska nog in & beställa jag oxå. Super fint!



Hoppas allt är bra med dig :)

2008-11-25 @ 08:52:45
URL: http://rebecccca.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: