:D


Gratisbio.se: Samla 400 poäng (klicka på länkar osv) för att sedan få en biobiljett gratis (och samlar du mer poäng så kan du få presenkort på upp till 700:- på valfritt ställe. :D Jag är uppe på 391p (snart biobiljett!) men väntar på ca 1000p till för att ha gjort ett erbjudande. :)
Du får 75 startpoäng om du registrerar dig via min länk (annars får du "bara" 50.)


Gratismakeup.se: Samla poäng (klicka på länkar osv) för att sedan få presentkort på KICKS. 400p=150:-.



Gratisgodis.se: Här får du gratis godis genom att göra erbjudanden/klicka på länkar. Och det funkar, tro mig, jag har själv fått totalt tre leveranser med massa godis och min fjärde är på gång. :)



Gratiskläder.se: Samma princip som gratismakeup.se fast här samlar du poäng för att få presentkort på H&M eller Gina Tricot.



Pengargratis.se: Det är samma princip som de övriga länkarna, samla poäng och så, bara att du får pengar för det istället. :D



Market2Member: Du samlar poäng genom att göra dina internetköp via den här sidan. Poäng som du senare växlar in för att få t.ex. biobiljetter, presentkort eller kontanter.



Supergratis.se: Här samlar du också poäng som du kan växla in till olika saker. :)




Gratistvspel: Som de övriga länkarna när det gäller att samla poäng för att få presentkort, bara att här får du presentkort på SIBA eller Game.


Och kom ihåg, det är gratis!



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Mikaela skrev:

Jaaa Juicy Tubes finns kvar! =)))

hihi gratis är gott! Orkar dock inte hålla på och registrera mig överallt.

/Mikaela

2008-10-09 @ 13:52:05
URL: http://lyxmys.blogg.se/
Tanja skrev:

Svar: Tack, dock bytte jag typ 2 timmar senare, haha åkte och handlade nya kläder och sen bytte jag om, så typiskt mig! Haha! :)

2008-10-09 @ 15:35:21
URL: http://Imbobbybrown.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: