Gammal vän, piercingar och ett hejdå

Idag åkte J. till Stockholm för att gå en säljarutbildning. Var ju tvungen att vinka av honom och det skedde vid 05.20, vilket var way too early för min smak, men jag lyckades somna om igen efteråt. :P

Vaknade sedan kl.10.00 och undrade varför jag inte gått upp tidigare. Tog fram kycklingfilén ur frysen och började göra iordning mig för kl.13.30 skulle jag träffa Nathalie (a.k.a. Naruskij) på terminalen. :D
Vi sprang runt och letade efter ett ställe och fika på men bestämde oss till slut för Café Kosmos, the one and only. Gick även in i Sorbet som är världens bästa affär, typ. :P
Naruskij och jag, som inte setts på tre år pratade om ditt och datt och vill gärna ha en reunion med klassen (6-9:an) men vart ska man vara när man är 20 pers? :/
Vi får ta och leta upp något och sedan skicka ut inbjudningar, eller vad säger du?
Efter fikan och the catch-up, gick vi bort till TRIBE för att boka tid till piercing. En conch för mig och helix+tragus till Naruskij. :D Mihihi! Skooojsigt!
Dock bokade de bara tid senast en vecka i förväg (vilket är bra iochförsig) så vi ska återkomma. :D

Har precis lagat mat och tar det lugnt nu. Ska fixa lite med en sak sedan som jag ska skicka ut. :)

Ta-ta!



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Nathalie skrev:

helix och tragus! haha, yes kommer bli så snyggt!

2008-10-22 @ 20:29:36
URL: http://infatuation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: