*knack i trä*

Migränen börjar äntligen släppa, men jag är seg i huvudet och har fortfarande ont. :/

Jag och Jeppe har precis ätit middag, avokado-wraps med bönor och grönsaker. Vegetariskt och bra. Jag har förresten varit vegetarian i nästan en vecka för ett tag sedan, men jag föll för kött-grupptrycket igen.

Och nu sitter jag här och spenderar tid framför Facebook och dess applikation MouseHunt. Jag älskar det spelet! :D
Jeppe sitter och tittar på säsong 1 av Grey's Anatomy (vilket jag och hans syster Elin fick honom att börja titta på, mwuahaha!)

Jag vill skriva så mycket, eftersom att jag "varit borta" från bloggen några dagar, men jag vet inte vart jag ska börja. :P
Om man ska börja med vad som har hänt eller med tips eller tankar eller så...

Vi får väl helt enkelt se i nästa inlägg! :)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Wysteriia skrev:

Svar: JAg tror skärpet kostar cirka 120:- :)



jag måste kolla in det där spelet på facebook, jag brukar roa mig med pet society..haha :D

2008-10-30 @ 20:41:03
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Viktoriae skrev:

sv: Tack gumman, blev jätteglad att jag vann! :D Och tack för frågorna! Tycker det är viktigt att man har kontakt med bloggbesökarna liksom, det är därför jag skriver.. skriva av mig behöver jag inte, men dela med mig av tankar och tips det vill jag! Hann skriva 6 inlägg om självkänsla/tips idag när ingen kom på jobbet, hehe ;) KrAM!

2008-10-30 @ 21:18:45
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Nathalie skrev:

Greys rock and rules!! Älskar den serien!

2008-10-30 @ 21:35:33
URL: http://infatuation.webblogg.se/
666AERIME skrev:

SV: Haha, världens sämsta.. En gammalgammalgammal digitalkamera på 3,2 megapixlar och 3x zoom.. Skratta inte ;)

2008-10-30 @ 22:39:41
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: