Wey!



Ja, så har man nått 100 besökare inom loppet av ~2 veckor. Jag är väldigt glad trots att det kanske är lite jämfört med alla stora bloggar, men men. :)
Tack till er som har besökt sidan och kommenterat! Fortsätt gärna så, tack! :D

Och för guds skull, ändra den där 0:an i bloggkollsikonen till höger till åtminstone en 1:a? Pretty please?

Tack än en gång!



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Wysteriia skrev:

Ja sen när jag lärt mig lite mer så kommer jag tvinga vänner o stå modell för mig ;)

2008-10-07 @ 22:12:21
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Viktoriae skrev:

Hehe jag kan inte heller ha koll på mina blommor, de dör allesammans! Men jag skyller på att solen ligger på under hela dagen..hehe!



Jag har tagit det lugnt, gått en sväng och sen så har jag suttit framför datorn! Kul kväll:P Höhö



Vad händer imorgon da?

2008-10-07 @ 23:01:14
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: