Bara 51 poäng kvar...

...till en biobiljett, men varför stanna där?


Lyckades få ihop 195p via Haléns genom att köpa en vinterjacka. Och 960p väntar efter att ha skänk pengar till WSPA.
Så snart har jag väl ett presentkort! :)
Och inte har jag värvat någon än, haha (ändring på det?).
Får 200p för varje värvning som samlar ihop 100p själv (exkl. de 75 poäng de får om de värvas av mig). Så it's a win-win situation, bara att jag inte lyckas värva, hehe...




FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Wysteriia skrev:

kul att du är med och tävlar hos mig :D

2008-09-25 @ 12:15:55
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Karrow skrev:

~~~



Ja, men självklart. :)

Jag har börjat prenumerera på din blogg också via bloggkoll. ;)



~~~

2008-09-25 @ 12:38:24
URL: http://captainkarrow.blogg.se/
Wysteriia skrev:

Åh men att jag påminner om Dita tar jag som en stooooor komplimang! ;D tack så supermycket :D så glad jag blir :)

2008-09-25 @ 13:33:13
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Wysteriia skrev:

Svar: haha ja visst har jag ett roligt tidsfördriv? Hann inte klart så ska fortsätta ha sådär kul ikväll när jag kommer hem ;)

2008-09-26 @ 10:42:55
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: