Karrow kan när Karrow vill.

Massa kommentarer igen! :) Tack, ni är så snälla så! Får svara på dem imorgon,ska snart gå och lägga mig (huvudvärk...).

Och jag har faktiskt lyckats knåpa ihop en header till en ny blogglayout som jag är riktigt nöjd med! Jag tror bara att jag måste få lite inspiration eller lite motgång för att jag ska kunna få ordning på det igen. :)
Koden fixas till och så fort den är klar, dyker den nya layouten (och jag ska försöka att inte tröttna innan den ens dykt upp på bloggen!) upp. :)
Den är blå iaf med en dödskalle. Och det där med portfolio med illustrationer? Det finns faktiskt med lite på headern...! Men jag ska nog ändå ha en portfolio i framtiden, för någon gång byter jag ju layout och då försvinner ju min tillfälliga lilla portfolio + att jag kan ladda upp fotografier och annat där. :)
Men nu får jag vara tyst, nu har jag redan sagt för mycket!

Jag bjuder på ett foto av Jesper (<3) som togs under tiden vi var i Yngsjö. Han fick agera fotomodell och hoppa i plurret flertalet gånger för min skull...



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Lina skrev:

Och där kom en bild :D kul :D hihi :D



Men exakt :D en bild gör ju det hela roligare :D !!



Kram :D

2009-08-11 @ 22:32:47
URL: http://haraldzzon.blogg.se/
simone skrev:

Älskar att ta sådana foton, när människor hoppar, är på språng med ngonting, det gör fotot så levande :)

2009-08-12 @ 10:51:39
URL: http://fattybom.blogg.se/
Linnéa skrev:

Härlig sommarbild! :D

2009-08-12 @ 18:03:11
URL: http://rule.blogg.se/
lina skrev:

Tack så mycket gumman :D



Ja jag har ju lite kommentarer, brukar bli jobbigt att svara på dom ibland :P haha :D



Haha jag tröttnar alltid fort :(



Nja jag vet inte riktigt om hon vill att jag ska va den jag är, det är lite jobbigt, :(

Hon tycker inte att jag ska ha rakat hår, men jag vill ändra på det att tjejer också kan ha det :P



Ja firefox ska det va :D då ser min blogg ut bra hos dej också :P i internet ser den sjuk ut :P



Fy fan vad jobbigt att gå omkring och oroa sig så mycket :( det får du sluta med! men vet att det inte är så lätt :(



Joo bilden blev jättebra :D !!



Jaha , du kallar det layout :P hihi :D det blir nog fint ska du se :D



Kram!

2009-08-13 @ 00:34:31
URL: http://haraldzzon.blogg.se/
simone skrev:

Sv: Tack! Haha joo.. min pojkvän får göra sisådär 5-20 hopp ibland, men det är det värt - hoppas jag ;)

2009-08-14 @ 15:47:08
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: