Layout #08 is in progress

Satt och gick igenom min blogg-mapp på datorn och kom fram till att den layouten som dyker upp vilken dag som helst nu, blir layout #8.
Åtta layouter på snart ett år är ju inte fy skam, men de är ju inte världens bästa layouter heller, haha. :)

Här är en liten oklar bild på vad som kommas skall, mwuahaha:


Layouten är iaf helt annorlunda mot vad jag hade tänkt mig. Den är somrig, otroligt enkel, den är inte så mycket Karrow förutom den svarta bakgrunden och några dödskallar (som var tvungna att vara med på ett hörn!) och jag tror att jag är nöjd med den (!).
Vi får se hur länge den varar, men den varar iaf augusti ut, och kanske lite in på september.

Senast imorgon bör den finnas på bloggen, men förmodligen redan ikväll. :)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Lina skrev:

Kul att se sen :D

2009-08-06 @ 14:08:53
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: