Tips: Viktoria Eriksson - Självkänsla


(bild lånad från Viktorias blogg, som ni bör kolla in nu om ni inte redan har gjort det!)

Underbart bra Viktoria har publicerat en bloggbok (eller "blok").
Hon har bloggat om självkänsla ett tag och nu har hennes bok "Självkänsla och tänkvärda texter" äntligen kommit ut, där hon har samlat några av sina bloggtexter.

Gissa vem som har köpt den? :)

Jag behöver inte längre sitta och känna att jag har missat ett inlägg, utan kan nu läsa dem i lugn och ro i pocketform.

Köp den du också! Hon skriver gudomligt och det talar verkligen till hjärtat det hon skriver. Jag vet att jag kommer att bli nöjd med mitt köp. Och jag är stolt över henne för att hon har lyckats få ut en liten bok. :)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Viktoriae - En må bra blogg med självkänsla och där positivt tänkande ligger i fokus skrev:

ÅH! Fantastiska du! Du förstår inte hur glad jag blev över att läsa detta! Jag har gjort en liten (okej. Stor!) glädjedans och fnissat för mig själv.. det betyder verkligen så mycket att du dels har köpt boken men detta inlägget, dina ord.. TACK SÅ MYCKET! Kramar i massor!

2009-08-04 @ 21:44:48
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Lina skrev:

Usch vad tråkigt, att förlora ett djur är lika jobbigt som att förlora någon nära person, även om folk säger annat.. fyfan det är verkligen skitjobbigt :/ lider med dej.



Fyfan , det lät inte bra du :( vi får hoppas att du blir bättre snart!!! :)



Ja, jag har ju ändrat den lite :) haha :D men försöker mej ibland på saker jag inte klarar av , men det måste man ju, måste ju våga prova annars lär man sig ju aldrig någ0onting :) hehe :D



Har victoria gett ut en egen bok eller vad är det?? :O imponerande verkar det vara iaf! :D



Kram på dej!

2009-08-04 @ 23:01:32
URL: http://haraldzzon.blogg.se/
666AERIME - Hårdrocksbloggen skrev:

sv; Thanks du! Haha, kan inte fatta att jag någonsin har kunnat haft så platt hår.. My fluff for ever and ever! ;D

2009-08-04 @ 23:40:31
URL: http://aerime.blogg.se/
Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards skrev:

Hehe samma här:D Vi får dela med oss om vad vi tycker och så:!D

2009-08-05 @ 09:38:52
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: