H-e-a-d-a-c-h-e

Sorry för sen uppdatering av bloggen.

Har haft huvudvärk konstant i tre dagar nu...jobbigt! Det sitter över ögonen och hela huvudet, så när jag rör ögonen gör det superont. Håller man fingrarna vid ögonbrynens slut (där de går över till näsan) så gör det ont det också.
Jobbigt som sagt, men vad ska man göra?
Jag härdar ut, jag är van nu, tyvärr. :/



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


DELLA skrev:

sv: aw :D

Är det några andra filter du kan rekommendera? ^^

2009-12-13 @ 00:33:39
URL: http://dellas.blogg.se/
Anonym skrev:

Hejsan :) tack så mycekt för att du gillar hur ajg tänker :D oh ja det är ju sant :) mer glädje & kärlek åt alla :D

2009-12-14 @ 16:18:11
My skrev:

det var jag som skrev precis (A) !

2009-12-14 @ 16:18:43
URL: http://myzaans.blogg.se/
Ctina skrev:

Ajaja, krya på dig hörru! :)

2009-12-19 @ 14:23:21
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: