Information!

Kamrater! ;)

Mitt bredband hos Bredbandsbolaget är uppsagt f.o.m. 30/6 och ett nytt är tecknat hos Telia.
Tydligen ska det ta 10-14dagar (8-10 enligt den senaste rapporten) innan vi har internet igen då BBB ska plocka bort sina grejer, uppsägning har skett, ett nytt abonemang ska tecknas osv. Massa tekniska saker som man tycker inte borde ta sådan lång tid med dagens teknik, men det gör det.

Med detta vill jag alltså säga att jag inte vet hur mycket jag kommer att kunna blogga...jag får gå hem till mamma och pappa (tack snälla ni!) varje gång jag behöver surfa på nätet. Vilket är oerhört irriterande när man är så van vid att ha tillgång till det dagligen och helt plötsligt inte har det. *pling!* Dagens i-landsproblem! :P

Men men, jag skriver så mycket jag kan med tanke på situationen och ni får ha förståelse för det. Nu har jag iaf inget internet som kan hindra mig från att illustrera eller göra mina skolarbeten. Man ska se det positiva i allt, aye?

Vi hörs snart igen!

(och jag bjuder på en illustration...som ni iochförsig redan har sett, men ni får ha överseende med detta då jag sitter vid min pappas dator at the moment ;) )




FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Ctina skrev:

gud så söt!

2009-07-02 @ 14:27:20
URL: http://ctiinaa.blogg.se/
Lina skrev:

Rja vi har ju så "stora" problem här i i-landet fan vi tänker ju inte på hur dom i u-landen mår :/ vi är så ego :(

2009-07-02 @ 16:18:05
URL: http://haraldzzon.blogg.se/
Ctina skrev:

sv på sv:

Naaw tack! Men du har ju en annan stil än jag, och den är skitsnygg!

2009-07-02 @ 18:20:47
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: