Lite uppdateringar

Vi har fortfarande inte något internet, men jag gör som sagt det bästa av situationen (=utnytttja mina föräldrar och låna deras dator) och jag får svara på era kommentarer senare. :)
Tappat en bevakare, men det är sådant som händer.

Vädret tar förresten knäcken på mig! Vi har inte haft något regn på evigheter vilket gör att värmen blir ännu värre. Värmen i sin tur gör att min huvudvärk är väldigt jobbig...och jag mår dåligt varje dag.
Kan det inte komma lite regn så att det blir lite svalare?

Portfolion har blivit skissad på, men jag vet inte hur jag ska få den kodad och bra. Det får börja med en "blogg"-portfolio som ändå inte ska se ut som en blogg, och sedan när jag blir mer rutinerad så får jag byta domän. Eller så kanske jag skaffar ett webbhotell redan nu och så är saken klar? :)
Vi får se. Namnet är ett problem iaf. Lutar åt Captain Karrow Designs, men det är tråkigt... :P

Bjuder på ännu en illustration som ni har sett förut, f'låt!




FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Lilly skrev:

Uh hatar att vara utan nät. ._.

2009-07-05 @ 23:28:49
URL: http://sojealous.blogg.se/
Viktoriae personligt | Grafisk design & mitt liv skrev:

Sv: Hej och tack :) Jag behöver dock utveckla in illustrationsteknik litegrann men det gör man ju varje gång man fixar med en illustration!



Du får till läpparna mycket bättre än mig för övrigt. Jag vet inte hur jag ska få mina att kännas mer levande, hm, får öva på det ;)



Och gällande designnamnet.. sånt där är svårt. Ha i baktanke att det ska funka "för evigt", typ. Hehe kram

2009-07-07 @ 09:56:11
URL: http://viktoriae.blogg.se/personligt
Nadja skrev:

fan vad fräckt!

2009-07-08 @ 10:13:03
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: