Projektarbetesenkät [behöver er hjälp! målgrupp 15-25år]

Hej på er!
Jag har ju (som ni nu bör veta vid det här laget) förlängda studier för att ta igen mina betyg.
Just nu håller jag på med mitt projektarbete och skulle bli väldigt glad om ni kunde ta er tid att svara på enkäten som hör till (står längst ned i inlägget).
Kopiera bara enkäten, svara och skicka tillbaka som en kommentar på just det här inlägget
. :)

Vad går projektarbetet ut på?

 - Att göra en hemsida där man kan lära sig spela gitarr. Dvs en komplett sida med ackord, diverse tablatur och dylikt.
Tack på förhand!


~ ENKÄT ~
Jag är: (man/kvinna)
Ålder:

Kan du spela gitarr?:


I så fall, hur lärde du dig?: (sätt "X" efter rätt)
Vän/förälder
Musikskola
Annat: (ange gärna vad)

Om inte, skulle du vilja lära dig?:

Hur skulle du vilja lära dig spela gitarr?:

Övriga kommentarer:

----------------

FÖR DIG SOM REDAN KAN SPELA:

Hade du kunnat tänka dig att använda en hemsida för att fördjupa dina kunskaper samt lära dig ackord till olika låtar?:



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


anonym skrev:

~ ENKÄT ~

Jag är: (kvinna)

Ålder: 19



Kan du spela gitarr?: nej



I så fall, hur lärde du dig?: (sätt "X" efter rätt)

Vän/förälder

Musikskola

Annat: (ange gärna vad)



Om inte, skulle du vilja lära dig?: Kanske



Hur skulle du vilja lära dig spela gitarr?: I så fall med hjälp av någon som kan. Dvs IRL med någon som visar varje steg



Övriga kommentarer: Bra idé till projektarbete!



----------------

2009-06-09 @ 13:05:33
Josefin skrev:

~ ENKÄT ~

Jag är: (kvinna)

Ålder: 24



Kan du spela gitarr?: Ja



I så fall, hur lärde du dig?: (sätt "X" efter rätt)

Vän/förälder

Musikskola X

Annat: (ange gärna vad)



Om inte, skulle du vilja lära dig?:



Hur skulle du vilja lära dig spela gitarr?:



Övriga kommentarer:



----------------



FÖR DIG SOM REDAN KAN SPELA:



Hade du kunnat tänka dig att använda en hemsida för att fördjupa dina kunskaper samt lära dig ackord till olika låtar?: Absolut

2009-06-09 @ 17:32:14
Sara skrev:

~ ENKÄT ~

Jag är: kvinna

Ålder: 17 (18 om två månader)



Kan du spela gitarr?: Lite grann, men inte alls bra & inte utan "hjälp"



I så fall, hur lärde du dig?: (sätt "X" efter rätt)

Vän/förälder X

Musikskola

Annat: (ange gärna vad)



Om inte, skulle du vilja lära dig?: Jag skulle gärna lära mig mer!



Hur skulle du vilja lära dig spela gitarr?: Av min vän kanske ^^ eller själv, men det är svårare :P



Övriga kommentarer: Det där med hemsidan lät väldigt intressant!

2009-06-10 @ 11:19:41
URL: http://saara.blogg.se/
Den där Ida.. skrev:

~ ENKÄT ~

Jag är: kvinna

Ålder: 16



Kan du spela gitarr?: Nja, kan en del ackord (typ alla som inte är barréackord) och några riff..



I så fall, hur lärde du dig?: (sätt "X" efter rätt)

Vän/förälder

Musikskola

Annat: x i skolan på musiktimmar



Om inte, skulle du vilja lära dig?: Skulle inte vara dumt att lära sig bättre..



Hur skulle du vilja lära dig spela gitarr?: Hehe, vet inte.. Har alla möjligheter hemma eftersom båda föräldrarna är musiklärare, men jag är för lat.. :P



Övriga kommentarer:

----------------



FÖR DIG SOM REDAN KAN SPELA:



Hade du kunnat tänka dig att använda en hemsida för att fördjupa dina kunskaper samt lära dig ackord till olika låtar?: Tja.. Varför inte?

2009-06-10 @ 15:12:54
URL: http://kermiit.blogg.se/
Isabell skrev:

hejsan! Jag hjälper till lite med enkäten ;)



Jag är: kvinna

Ålder: 18



Kan du spela gitarr?: Ja, men ytterst lite...



I så fall, hur lärde du dig?: (sätt "X" efter rätt)

Vän/förälder x

Musikskola x

Annat: (ange gärna vad)



Om inte, skulle du vilja lära dig?: Ja, jag vill bli multimusiker! ;D



Hur skulle du vilja lära dig spela gitarr?: Via kurs i brevlådan, har en sådan för piano och det funkar bra.



Övriga kommentarer:



FÖR DIG SOM REDAN KAN SPELA:



Hade du kunnat tänka dig att använda en hemsida för att fördjupa dina kunskaper samt lära dig ackord till olika låtar?: Ja.

2009-06-10 @ 17:05:59
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Cella skrev:

~ ENKÄT ~

Jag är: kvinna

Ålder: 17



Kan du spela gitarr?:

ne

I så fall, hur lärde du dig?: (sätt "X" efter rätt)

Vän/förälder

Musikskola

Annat: (ange gärna vad)



Om inte, skulle du vilja lära dig?:

absolut!

Hur skulle du vilja lära dig spela gitarr?:

hur? genom ett superpiller så att man blir bäst direkt :D och slipper sitta och nöta :P

Övriga kommentarer:

egles - hotelcalifornia accustics är bästa gitarr låten !!

2009-06-10 @ 21:15:18
URL: http://noyouno.blogg.se/
Bloggspionerna skrev:

Bloggspionerna har skrivit om det här inlägget

2009-06-13 @ 13:15:17
URL: http://www.metrobloggen.se/spionerna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: