So you wanna be a Rock N' Roll star?

(Jeppe har tagit bilden)

Har blivit en hel del tvspels-spelande den här helgen. ;)

Guitar Hero:World Tour som jag fick av mamma och pappa i tidig födelsedagspresent hänger sig hela tiden, men då vi hade Rock Band 2 också, testade vi det med GH-instrumenten för att se om det också skulle göra det. Nej.
Inga spel hänger sig, det är alltså bara GH:WT som gör det.
Får reklamera det och hoppas på det bästa (att det spelet vi får tillbaka inte hänger sig).

Har gjort allt vi kan för att utesluta att det ska hänga sig, har t.o.m. köpt en kylfläkt till Wii:et men nej, det vill inte funka.

"Surt" sa räven. Men det kanske löser sig.

*PLING!* Dagens I-landsproblem. ;)



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: