Vaccination

Vaccination mot A(H1N1) idag kl.17.15.

Mår bra, frånsett att jag är så satans rädd för sprutor. Det gjorde ont och blödde. :( Men inte på mamma och pappa, typiskt att det skulle göra det på mig som är rädd, haha.
Jag har lite ont i armen och är trött, men annars mår jag bra.

Lyssnar på den här låten (Pauline Croze - You're the one that I want):


(och nej, den har inte med saken att göra, men den är bra :))



FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Tilda-[foto&design] skrev:

Bra!;D fast jag gillar inte nötter typ:P men men, Fin blogg iaf!

2009-11-19 @ 21:11:04
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
:: T S U K I I ♥ :: skrev:

sv: hehe byta plattform orkar jag inte :D Det är redan många som har haft detta som önskemål så jag hoppas verkligen att de kan ta tag i detta snart :P

2009-11-19 @ 21:33:14
URL: http://tsukii.blogg.se/
Emelie skrev:

Sv: hihih ^^

2009-11-19 @ 21:58:47
URL: http://nilsonee.blogg.se/
Erica skrev:

Svar: Tack! :D



Usch.. sprutar är inte kul.. :/

2009-11-20 @ 00:05:52
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
jeanette skrev:

sv: Okej, mjo det är sorgligt :(



Allt bra ?

2009-11-20 @ 08:35:25
URL: http://jeanettef.blogg.se/
Isabell skrev:

Svar: Näe, nu ligger menyn nere på front page också! Jäkla skit.

Om alla skulle ha samma webbläsare skulle man nog nästan vara tvungen att göra en blandning av firefox och ie, för det är väl de största. ie är liksom det äldsta, lite mer traditionella eller hur man ska säga, men fler och fler verkar "konvertera" till firefox... Jäkla svårt!

Dom kan göra en firefexplorer? XD



Upplösningen då. Jaa... Nåt mellanting där med ;D Nu fick jag för mig att skärmupplösningen har lite med skärmstorleken att göra också? Fan vad duktig jag är på det här. T_T XD Jag gillar i alla fall widescreen ;D



Njä det verkar faktiskt lite väl otroligt att dom ska veta vädret över hela sommaren, t.ex. Dom kan väl bara gissa? Eller?

Skriver dom att det blir regn hela sommaren är det väl ingen som vill köpa heller så då får det helt enkelt stå sol. Det är vad de flesta vill ha och media ger dem det. Synd att dom inte kunde ändra på vädret då, eller är det synd egentligen? XD



Jag tycker media är väldigt överskattat. Man påverkas jättemycket av det men har inte mycket att säga till om. Det som det skrivs om är det som säljer, inte det viktiga som skulle behöva tas upp.



Nä, vad läskigt! :o Jag är inte van vid sprutor jag heller, men i alla fall inte rädd för dem. Jag skulle ta ett blodprov en gång men fick ta om det tre gånger för att jag spände mig så jäkligt. Tydligen är det inte bra att titta på sprutan samtidigt.... X'D Men nu är det i alla fall gjort för din del då! Får hoppas att det funkar! :)



(Vilka jäkla monsterkommentarer vi skriver XD Mer chat än kommentar faktiskt, men det är kul ;D)

2009-11-20 @ 08:45:49
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Lina skrev:

Om det menas med influensasprutan så fick jag rätt ont i armen... det går över rätt fort =)

2009-11-20 @ 11:28:32
URL: http://alexlina.blogg.se/
Malin skrev:

SV: Om du tar vaccinet så är du riktigt modig som går emot din spruträdsla :)

2009-11-20 @ 14:36:48
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Mollymus - bloggar från Uppsala skrev:

Usch :( Jag är också LIVRÄDD för sprutor.. SÅ jag vet inte om jag ska ta denna..



Ha en bra dag!! :)

2009-11-20 @ 16:09:27
URL: http://mollymus.blogg.se/
Isabell skrev:

Svar: Ja det är ju jäkligt typiskt :/ Ändra tillbaka det igen då, haha... T_T Dumma datorer.

Jag har ie men jag vet inte vilken version... 7? 8? jag vet att jag uppdaterade webbläsare för ett tag sedan men nåt sånt lade jag aldrig märke till... vilken datorkunnig människa jag är, suck T_T XD



Höhö yes! Det låter ju jäkligt bra ;D Eller typ snurrar runt den. Eller vad den lilla räven nu håller på med ;D



Japp, widescreen är bra för mig när jag kollar film eller nåt, men att designa i det är svårare. Brukar behöva kolla lite i en dator på skolan för att kunna ändra lite. Använder mig ju av browsershots.org men det är så små bilder där :P



Jajamen, fula knep. usch, det känns som om hela vår värld är uppköpt! man vet inte säkert vad som är sant och inte, utan måste nästan lita blint på tidningar. och så ljuger dom, vilken grej va! >< inte alla då, men många. man tappar ju tron på mycket. tack så mycket media! X'D



Haha din stackare! Jag har tagit bedövning i munnen när jag skulle dra ut tänderna för tandställningen, då hade dom på bedövningssalva först - det tackar jag för! Usch, tanken på sprutor i munnen får mig att må lite ... illa XD Inte smakade bedövningen gott heller, do not try at home ;)



Ja jag med, dom försvinner lite ibland och sen kommer dom tillbaka, våra konversationer :) Nu verkar dom ju vara tillbaka igen! ;D (jag lär ju nästan inte ens behöva "signera" den här kommentaren ;))

2009-11-20 @ 20:09:03
URL: http://isabellicious.blogg.se/
jennie skrev:

Förstår dig med sprutan jag är med så himla rädd för sprutor, har dock inte tagit den ännu. Men min dotter har. Hade typ panik o bara titta på henne när hon tog den.

2009-11-21 @ 11:42:29
URL: http://sandrasmamma.bubbleroom.se/
Micaela skrev:

SV: Tack, tycker precis likadant.

Det är klart att du gör som du vill, och jag hoppas att du slipper febern och allt :)

Ingen fara!

kraam

2009-11-21 @ 17:52:07
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: