Har fullt upp men här är jag!

Fixar och trixar och har fullt upp med skolarbeten. Vilket jag faktiskt tycker är skoj (!).  :O
Förra året när jag hade förlängning hade jag bara självstudier och hade väl egentligen inga läxor så, därför känns det skönt att ha det nu så att man har mål. Även om jag har självstudier nu också.

Skapade förresten en bloggmail, så vill ni mig något, så får ni maila mig där.
Eller fråga mig här i bloggen, men inte på min privata mail.
Flera som jag inte känner har lagt till på MSN utan att fråga och är sedan aldrig inloggade så att jag kan fråga vilka de i sin tur är. :P
Lite irriterande, men men.

Och så håller jag på att fixa till kategorierna och menyn här i bloggen. Vill få det lite bättre. :)




FAQ:
BLOGGDESIGNEN
- Jag gör mina bloggdesigner själv, dvs kodar samt illustrerar.
- Använder Adobe Photoshop CS4, Adobe Illustrator CS4 samt DDB och Bloggdesign.nu (ibland).
- Jag gör inga designer åt andra, men fråga gärna om det är något. :)

FOTOGRAFIER
- Jag använder Canon EOS 500D och Canon Powershot S5 IS. [länk här]
- Mina bilder redigeras i Adobe Photoshop CS4.

ILLUSTRATIONER
- Använder Adobe Illustrator CS4 samt Wacom ET-0405-U (ritbord) [Länk kommer].
- Jag gör inga illustrationer åt andra för tillfället, förutom åt de som redan står på kölistan. Dock är den avstannad pga skolarbete.

ÖVRIGT
- Personliga påhopp är inte acceptabla!
- Jag försöker svara på kommentarer så ofta jag hinner! :)
- Reklam/spam publiceras ej.
- Är det något, fråga på!


Erika skrev:

Man vill alltid få det bättre :)

2009-09-08 @ 14:42:05
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: